Saturday 23 April 2011

YA ALLAH AKU TELAH JATUH CINTA




CINTAKU HANYA UNTUKMU..


YA ALLAH,jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang,
yang mElabuhkan cintAnya padaMU,
agar bertambah kEkuatanku untuk mENyintaiMu,


YA RAHIM,
jika aku jatuh hati,
izinkan aku mEyentuh hati seseorang,
yang hatinya tertaut padaMu,
agar aku tidak terjatuh ke dalam jurang cinta nafsu..


YA RABBI,
jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya,
agar tidak berpaling daripadaku.


YA RABBUL IZZATI,
jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang,
yang merindui syahid di jalanMU..


YA RAHMAN,
jika aku menikmati cnta kekasihmu,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan,
indahnya bermunajat kpdMu di seper3 malam...



YA RABBUL JALIL,
jika aku jatuh hati kepada kekasihMu,
jgn biarkan aku bertatih dan terjatuh,
dalam pjalanan pnjang menyeru manusia padaMU


YA ALLAH,
jika kau halalkan aku mrindui kekasihMu
jgn biarkan aku melampaui batas,
shingga mlupakn aku pada cinta hakiki
dan rindu abadi hanya kpdMU.

No comments:

Post a Comment